Avgrävd kabel orsakade driftstörningar i basutbudet av tv.

Publicerad: 2019-01-30
Skapad av: Karolina
Senast ändrad: 2019-01-30
Ändrad av: Karolina

Sedan sent på eftermiddagen på onsdagen den 30 januari fungerar åter igen Telenors basutbud av tv i hela Järfällahus bostadsbestånd. En kabel hade av misstag blivit avgrävd vid Snapphanevägen, vilket orsakat driftstörningar. Dessa är alltså åtgärdade nu.

Som vanligt är det leverantören Telenor du ska kontakta om problemen kvarstår, eftersom bara de kan felsöka och de har den allra senaste informationen.

Stäng

Fält med * är obligatoriska

Du måste skriva in ett namn
Du måste skriva in ett telefonnummer
Du måste skriva in en email
Var god skriv in korrekt format på e-post
Du måste skriva in en rubrik för ärendet
Du måste skriva in en beskrivning av ärendet
Du måste skriva in text från rutan
Bokstäverna som du skrivit in stämmer ej överrens med bilden

Tack för ditt mail!