KONTAKT

Felanmälan
Tel 08-580 836 00 (dygnet runt).
Eller logga in på Mina sidor via vår webb eller Järfällahus bostadsapp och gör din felanmälan.
Du är också välkommen till Boservice (kundtjänst) på Drabantvägen 2 i Jakobsberg.
Postadress
Järfällahus AB
Box 197, 177 24 Järfälla
Besöksadress
Drabantvägen 2, 177 50 Järfälla
Växel
Tel 08-580 836 00
Parkering
Företaget Avarn har hand om parkeringen i våra områden. Skulle någon annan ställa sin bil på din förhyrda plats, kan du dygnet runt ringa Avarn på 08-556 558 20.
Vill du komma i kontakt med någon hos oss via e-post? Våra adresser är uppbyggda så här: förnamn.efternamn@jarfallahus.se. Bokstäverna å, ä, ö används inte utan ersätts med a, a, o.
Öppettider
Spontana besök (ingen bokning krävs)
Mån-ons 08.00 - 17.00
Lunchstängt 11.30 - 12.30
Endast förbokade besök
Tor 08.00 - 17.0
Lunchstängt 11.30 - 12.30
Fre 08.00 - 11.00
Störningsjouren
Tel 08-658 11 60.
Öppettider: Sön - tors 20.00-03.00
Fre - lör 20.00-04.00
Vänd dig till Störningsjouren när det förekommer alltför höga ljud nattetid eller andra typer av störande beteende i eller omkring huset där du bor. I icke akuta fall kan du göra en störningsanmälan till våra bostadskonsulenter via Mina sidor.
Skadedjur - Nomor
Järfällahus har avtal med Nomor. Upptäcker du skadedjur i din lägenhet behöver du göra en felanmälan till oss, det gör du det enklast via Mina sidor på vår webb. Du kan också ringa till Boservice på tel 08-580 836 00.