Felanmälan
Felanmälan gör du när något inte fungerar som det ska i din lägenhet, trapphus eller i vår utemiljö. Vi behöver en felanmälan för att ärendet ska komma in i våra system på rätt sätt och kunna åtgärdas så snabbt som möjligt.
Vid akuta fel
Om det uppstår ett akut fel i din lägenhet ska du alltid ringa till Boservice. Om du ringer när vi har stängt väljer du tonval till vår jour. De rycker ut t ex om du sitter fast i en hiss, om du har helt strömlöst hemma eller om det finns risk för vattenskada.
Om du inte kan vara hemma
Om du inte kan vara hemma när ett fel ska åtgärdas i din lägenhet är det viktigt att du lämnar nyckeln i nyckeltuben, så att våra fastighetsskötare kan komma in i din lägenhet.
Olika sätt att felanmäla
Du kan anmäla fel i din lägenhet eller i andra gemensamma utrymmen genom att gå in via Mina sidor eller ringa till vår kundtjänst Boservice.
Via Mina sidor
För att göra en felanmälan via Mina sidor loggar du in och går till felanmälan. Gå till Mina sidor Länk till annan webbplats.
Via telefon
Boservice når du på tel 08-580 836 00. Här kan du se våra öppettider.